Elégedettség felmérése

Érvényes: 2015.06.01-től 2015.12.01-ig.

Tisztelt Ügyfeleink!

A Zalai Közszolgáltató Nonprofit Kft. feladata 2014. július 1-je óta a hulladékgazdálkodási közszolgáltatás ellátása, a kommunális, szelektív hulladékgyűjtés, illetve házhoz menő szelektív és biohulladék gyűjtés Zalaegerszegen és további 64 településen.

Fontosnak tartjuk, hogy visszajelzéseket kapjunk ügyfeleinktől az általunk nyújtott szolgáltatásokkal, tevékenységekkel kapcsolatban, ezért igyekszünk lehetőséget biztosítani arra, hogy a lakók megosszák velünk észrevételeiket, tapasztalataikat.

Ezt a célt szolgálja a második negyedéves számla mellékleteként kiküldött elégedettség felmérés, melyet postai vagy elektronikus úton lehetőségük van visszaküldeni, illetve személyesen is leadható a Gasparich u. 26. szám alatt található ügyfélszolgálatunkon.

A kérdőív a könnyebb elérhetőség érdekében mostantól online felületen is kitölthető. Segítőkész együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Zalai Közszolgáltató Nonprofit Kft.

 

FEL